melkekua™ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg tror jeg står litt stille om dagen...hmm....vekta prøver å gå ned, men vipper hele tiden.... har gått ned 6 kg på 4 uker. Har spist sånn smågodt uten karb så lurer på om det påvirker alikevel....hmm....men er fortsatt i ketose ) Hvordan er det med dere andre? Frokost: 2 ketolysebrødskiver Lunsj: Omelett med pepperoniost Middag: Pizza på lavkarbotortilla
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Mye søtningsstoff kan helt klart påvirke ja! Her er det ferie og karbo-helvete. *ler* Kroppen takler karbo-overloaden sikkelig dårlig. Vondt i ledd og muskler, mye vann i kroppen, kviser har jeg fått på haka, dårlig humør osv. Regner med å ha gått opp ganske mye når neste ferie uke er over. Tyrkia har mye godt brød til maten osv. Sukk. Skal prøve å holde meg unna poteter og ris, men vet jeg kommer til å skli ut selvom det får meg til å føle meg skikkelig dårlig. ugg. Monajenten er også på ferie, så hun hører vi nok ikke noe fra i dag. Jeg skal veie meg fredag om 2 uker. Da har jeg hatt 5 dager på å komme meg tilbake i ketolyse verden, og da skal jeg rapportere inn skaden til dere. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå