to_i_magen Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 er det selve akten eller sæden som gjør at fødselen kan kanskje starte? er moden med ca 3cm åpning. har vært det en uke nå. har litt smårier innimellom, så nå er jeg ganske lei.vil ha litt action. litt teite spm her.hehe
ane29 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 det er sæden som hjelper til m modning! hadde sex ista og venter spent:)
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 de er sæden som setter inag ting=) så prøv sex du så går du nok i gang snart=) prøv og ligg noe under rumpan etterpå så du ligger høy og det kommer ner mot livmorhalsen ca.10 min. rikshospitalets sexoppskrift funker=)
to_i_magen Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 får prøve jeg og selv om det ikke frister så veldig nå med maserier og kynnere el hva det er.hehe
Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Var det det som startet dine rier nå Stockholmstjei?
elin og gutta;) Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 jeg fikk beskjed om ikke å ha sex etter slimproppen var gått pga infeksjonsfaren jeg.... og når du har åpning er det nada slimpropp der inne..... ellers så er det sæden som skal hjelpe med å modne livmorhalsen. et eller annet hormon som er i sæden.....
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 men sammentrekningene fra en orgasme kan hjelpe riene på gli! så når du allerede er såpass moden og har åpning, så er nok din orgasme et kjempepluss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå