Kristine_88 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Når blir jeg gravid? Går det bra da? Gutt eller jente? f.290588 han f. 090473
kaos83 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 hei jeg fikk opp juni på deg... men tror kanskje det er da babyen kommer... en liten jente, ser iallfall at det kommer en jente men er litt usikker her, spår ikke så mye om dagen vettu... hvordan går det ellers med deg? hvis du vil se igjen, så lurer jeg på om det er gutt eller jente i magen og hva du får opp rundt fødsel? kommer barnet før eller etter termin? kommer sambo til å fri snart:)? termin 2.2.09 klem 011083
Kristine_88 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 hei hei :) Det går sånn passe med meg Så du trur det kommer ei jente, juni, 2009? Trur du har ei jente i magen din jeg trur du vil få jenta di ca rundt 30 januar Trur du vil få en vanlig fødsel.. Når sambo frir er jeg usikker på...men føler om ikke så lenge Klem
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 hei! jeg spår å jeg kan se på deg hvis du vil:) om du ser på meg hadde jeg blitt kjempeglad:) Har spira det bra inni magen? ser du kjønn? vil h*n komme før termin som førstemann eller etter? Kommer vil til å finne oss ett nytt sted å bo snart? er f: 120884:)
Kristine_88 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 ♥ina snart 2barns mamma♥ spår svært lite om dagen egentlig..men kan prøve... jeg trur guttespiren inne i deg har det bra..trur han vil komme etter termin, men ikke mer en et par dager.. det med å finne seg et nytt sted å bo føler jeg er litt tregt,,,men det vil dukke opp et sted/tilbud som dere vil være godt fornøyd med i forhold til situasjon... spå gjerne meg,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå