lionkittens Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 REiser på ferie imorgen å så sitter jeg å lurer på om man kan ta slik liten barnekoffert inn som håndbagage (dere vet disse små trillene med barbie og andre barnemotiver på) Finner ikke ut av det på nettet hvilke str de aksepterer finner bare att det er max 5 kg Håper noen her vet =) På forhånd takk
neste*gang Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 bagasjehyllene på disse flyene er ganske store. Du må tenke hva du kan få inn i en bagasjehylle på fly så stor koffert kan du ta med inn og over 5 kg får du ikke ned i en slik trillekoffert for barn vel? når jeg reiste så jeg masse barn med disse koffertene på vei inn i flyene.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Håndbagasje Maks mål: 55 x 40 x 23 cm Maks vekt 5 kg (Vær oppmerksom på at vekten medregnes i maks bagasjevekt som ovenfor) (kopiert fra thomas cook nettsiden) Hvor skal du imorgen da? Vi skal også dra med dem imorgen til rhodos:)
lionkittens Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Rhodos her og Pepsimaximusa - vet det er 2 mammaer til her inne som reiser fra Oslo imorgen =) he he og alle skal på Ving så nå får vi skule felt på hverandre. Hvem er fra DIB liksom ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå