ambumamma Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 tok litt lakserolje istad. Kjenner ikke en dritt enda så da er det bare å vente å se da om det gir noen som helst effekt:)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Spennende;) Hva het lakseroljen du prøvde? Effekten kommer vel ikke med en gang vil jeg tro, men man skal vel merke det på magen ganske godt etterhvert:P Du får si fra om det gir noe rie-effekt da!
ambumamma Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Ricini oleum virginale heter den. På en brun glassflaske. Gått to timer nå, kjenner egentlig ikke så veldig mye annet enn en del bevegelser. Venter i spenning;)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Spennende ja:) vet du om du er moden forresten? Lest mye om at det ikke hjelper hvis man ikke er moden..
ambumamma Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Stemmer, det hjelper ikke hvis ikke man er det, og jeg vet ikke om jeg er det, så det var bare for å teste egentlig:.) er jo lov å håpe
Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Ok Ja, selvfølgelig er det lov å håpe Taper jo ingenting på å prøve, utenom en del doturer da selvfølgelig:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå