Gå til innhold

Hvilken vinterpose til Bugaboo camelion??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i beg av november og lurer veldig på hvilken vognpose vi skal kjøpe til buggien? Noen med erfaring eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har odenwalder sin, den med bamse inni og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg hadde dunpose med bamse inni, var kjempe fornøyd. Den tar ikke så mye plass:) Ellers så er vogna genial på vinteren, da bagen og hetten er helt vindtett:)

Skrevet

Har odenwalder holly (den lengste med bamse inni) :)

Utrolig fornøyd med den! Den er fantastisk god og varm men tar ikke så stor plass :)

Skrevet

Jeg skal også ha buggisen, og har blitt anbefalt dunposen av bamse i av stort sett alle butikker. Voksi blir for stor i cameleonen, så vi går nok for oben bamsedun :)

Skrevet

Dunpose med bamse er registrert, det er vel den som er på salg på Barnas hus... Men den er kjempedyr, varer den lenge??? Altså kan den brukes til 2-3 år?

Skrevet

Den kan brukes ut vognperioden, og videre som sovepose til barnet er rundt 4 år fikk vi beskjed om :) snuppa på 2,5 år har hvertfall kjempe god plass fortsatt..

Nå kan du jo i grunn velge hvilken pose som helst til buggisen da siden den har så stor og god bag, men det er jo uansett greit å ha en pose som ikke er altfor klumpete (som voksi for eks)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...