lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Elste paa 10 aar har kjopt seg en mp4. Saa naa sitter jeg her da, med daarlige data kunskaper:-( Er ikke bare bare og faa den musikken og de filmene han vil ha inn paa den dingsen. Tar mange timer for en som aldrig har gjort det for. Er ogsaa masse ord paa spansk som jeg aldrig har hort. Kjenner jeg er lei helle greia, men maa vel faa det ferdigt. Spors bare naar????
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Bruker mannen til alt data og tekniske ting.. Sliter maksimalt med slike ting.. Lykke til videre med hjernebryderiet..
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Har ikke faat det til enda. Tror jeg skal gi opp hele greia. Kanskje jeg tar med pc og mp4 ned til butikken paa mandag, saa faaar de ordne det.........
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg er da sikkert enda mere dårlig på tekniske ting enn deg - for jeg var ikke engang hva mp4 er for noe.... )
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Det er vel det samme som mp3, men man kan ogsaa ha film i den???? Noe mer vet jeg ikke om det :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå