Hikken Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 ..på TV Norge nu, og hjelp! Greit, magen min er kanskje mer lik en stripete bolledeig enn et vaskebrett for tiden, men fytti pokker. Heller det enn det livet disse menneskene lever! Vil kose meg i babytiden jeg, ikke tilbringe den på en tredemølle med en sellerirot i hånda!
Hikken Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Hehe.. Ble sittende og se meg rundt her nå.. På bordet står det en skål med walters-sjokolade, et glass pepsi max og noen muffinsformer (tmme, selvfølgelig;-)), og i en krok borte ved tv'n ligger en pilates-dvd fortsatt pakket inn i plasten. Går tur og spiser grønnsakene mine altså, men akkurat nå ser jeg ut som en dass her jeg stter i pysjbuksa mi :-D
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Helt enig!!!! Syke mennesker....
prekæs Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg ser ikke programmet, men tipper vel at velstående kjendismødre kan bruke tid på trening der oss vanlige dødelige må bruke tid på husarbeid og handling. Og så er det nok også slik at noen får tilbake kroppen gratis uten strekkmerker og overvekt, sikkert til ergrelse for dem som ikke har det så enkelt. Og ja...jeg hadde det stort sett enkelt, spesielt med førstemann...og ikke var det fortjent heller da kiloene bare rant av og ble betegnet som for tynn av enkelte.
lionkittens Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 For å være ærlig så er jeg misunnelig jeg. Skulle gjerne sett ut som Cindy Crawford eller J-lo jeg. Desverre så har jeg ikke penger til en personlig trener heller ikke viljestyrke til å spise 1200 kalorier om dagen. Husk disse damen lever faktisk av å se slik ut. Kristi Alley gikk det jo ikke særlig med når kiloene ballet på . Desverre er det slik verden er idag. Jeg vil heller ha vaskebrett enn vaskeball
Hikken Skrevet 16. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2008 Prekæs: For de/dere som sklir inn i gamle klær ute problemer er det jo strålende! :-) Bare hyggelig det. Synes det er værre med de som prioriterer trening framfor babyene sine. Ville aldri tilbragt tre timer daglig med en personlig trener og satt ungen med barnevakt...
Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 uff, fikk ikke sett programmet men jeg ser på vaskeBALLEN min og trives ei...
prekæs Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Jeg så ikke programmet, og ville nok prioritert noe annerledes selv. Med minsten gikk jeg to timer tur (minst) hver dag. Selvfølgelig med minsten i vogn. Hjalp ganske mye det egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå