Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg tenkte å lage min egen ammeput, noen som vet ca, hvor lang å hvor brei puten er? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Dra på en barneutstyrsbutikk og sjekk. Da kan du liksom se for deg målene. Hvis ingen her vil måle for deg, av de som har ammepute. Selv har jeg kvittet meg med min, ellers skulle jeg gjort det.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Ja tenkte på å gjør det,men alt er stengt nå... Å fikk liksom plutseligt lyst å bruke lørdagskvelden på det siden det ikke er så mye aent å finne på
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Ta ei vanlig pute, og "tenk" deg til hvordan dui ville likt fasongen- Den skal liksom gå litt på sidene også, så hodet og kroppen til baby får god støtte.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Ja er vell egentligt berre å prøve seg litt fram, er vell ikke noe standar mål på de uansett.. Takk skal dere ha HI:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå