ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Noen som kan se om det har klaffet for oss?? IKM i morgen 17. august. Jeg: 030780 Han: 251175 Hvis det ikke har klaffet nå, når klaffer det tror dere? På forhånd takk!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Takk for svar. Tror egentlig jeg er enig med deg, men var gøy å spørre likevel
kaos83 Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 ikke for å forvirre eller noe, men nå ble jeg litt usikker... kan hende.. jeg må si jeg vet ærlig talt ikke.. skal du teste i morra+
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Hehe, jeg forvirrer meg selv jeg også. Her er symptomene jeg har hatt fra eller til i et par uker ca: Murringer fryser lettere enn vanlig (pleier å være varm av meg) Lukter mugg på brød andre ikke lukter noe av Svimmel siden tirsdag Trøttere enn vanlig Verker i noen tenner i noen sekunder Fløy på do i ett sett fredag (i går) I kveld har jeg fått ordentlig verking i alle ledd og i leggene Og så pleier jeg å spotte dagen før tr kommer, men i dag ingenting. Livmoratppen er fortsatt lukket også. Skal ikke teste i morra, har ikke kjøpt tester enda, venter til tr evt ikke kommer i løpet av mandag...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 Glemte forresten at puppene har vært småømme, og de har fått noen tynne tynne blodårer (ser ut som tråder) på seg. Kan minne om litt "spindelvevaktig" på noen steder av puppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå