Hikken Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Siste desperate forsøk på å få opp melkeproduksjonen. Begynner å bli litt despererat kjenner jeg.. Så nå sitter jeg her og "koser" meg med en kopp te ;-) (ingen som sa det smakte sååå vondt...!)
Guttemamma75 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Funker det da?? Jeg tenkte også på dette men så sa de på apoteket at teen mest var for barn med vondt i magen.. Jeg drikker mye og tar en munkholm for dag - virker som det har effekt.. (men så er det også bare noen dager siden jeg begynte å fullamme, så det tar vel litt tid før melkeproduksjonen kommer seg..) Gi tilbakemelding da, så kanskje jeg må løpe ned på apoteket og kjøpe jeg oså!!!!
AmExx Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Jeg drakk apotekets ammete mot luft tre ganger til dagen før. Mitt problem har vært for mye melk, og da jeg slutta med teen gikk melkemengden ned. Om dette skyldes ene og alene teen vet jeg ikke, men tror selv den hadde virkning på meg i allefall...
brooklyn Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 hvilken amme-te har du? Fennikkel-te? Det er en tilvenning. Når jeg begynte på nytt med den teen til barn nummer to var det sånn "åh jeg hadde glemt hvor smakløs og pregløs du var, min kjære venn":))
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Funker både for luft i magen og melkemengden her i gården i alle fall :-) Forskjellige merker smaker forskjellig også :-)
PyttPytt Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg synes den smaker godt jeg! Vanligvis ikke noe glad i te, men drikker min amme-te med glede
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg måtte le litt når jeg leste innlegget ditt... Jeg sitter nemlig selv å drikker den teen.. og når jeg så du skrev: "ingen som sa det smakte sååå vondt" tenkte jeg; det kunne jeg hatt gjort... for fysj, syntes ikke den er mye go, hehe.. jeg venter til den er lunka jeg og så hiver jeg den i meg... da trenger jeg bare smake på teen èn gang, hehe... Nej, må nok si meg enig, den smaken er ikke så mye go..
Hikken Skrevet 18. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2008 Herre min hatt, for en effekt! La ut innlegg på skravle i går også, det ehr er jo supert! Doblet melkemengden på et døgn! Har kjøpt kloster amme-te, smaker bajs men funker som bare det :-)
Loddengaard Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Jeg bruker også Klosters ammete. Den kommer ferdig i teposer, og er ikke så verst hvis man bruker honning som søtningsstoff. Drikker en kopp om dagen, men aner ikke om det virker på verken melkemengde eller luft i magen. Jeg har alltid hatt nok melk, og sjefen har alltid hatt luft. Han promper som en mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå