Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Lyst til å fortelle litt om hva jeg kan forvente meg? Hadde det noen effekt?
Kjærlighet <3 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Erfaring og erfaring... jeg prøver det for første gang nå. har hatt to timer, etter første kjente jeg liten effekt. Men etter timen i går, da hun og satte noen i nåler for å trigge fødselen har jeg hatt sterke murringer i korsryggen, det har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet. Kynnerene er blitt sterkere, ikke alle da men noen av dem (har ganske mange kynnere. Så det kan virke som om timen i går har effekt. Noe skjer hvertfall... Skal tilbake på tirsdag har termin på onsdag. Skal til legen på mandag og tenkte be henne sjekke åpnng og modning...Selv om legen på sykehuset mente det ikke var noe vits siden jeg er 3.gangs og kan gå med åpning i en hel evighet :-) Moro å se om det er noe der eller om det er helt lukket og låst hvertfall:-D
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 jeg har og hatt to timer med dette..den første natten hadde jeg 1 time med sterke menssmerter..fikk 2 dager etterpå nye nåler..men merket ikke noe spes..har hatt litt menssmerter..men ikke mye altså.. skal til ny time på mandag..er 38+2 i dag.. men var delvis moden å 1 cm åpning før første time..skal be de sjekke på mandag om d har skjedd noe nytt nedi her..litt kjekt å se bare..:)om d har effekt
Madamina Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg fødte dagen etter, men da en uke etter termin. Tror likevel jeg responderer godt på akupunktur, ettersom det også lindret smerter i fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå