loveandmarriage Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Kanskje et teit spørsmål men... Når førstemann blir 18mnd, kommer det en liten en til her i huset. Bruker førstemann fortsatt sprinkelseng da? Jeg aner ikke hvor lenge en standard sprinkelseng passer...
Zitro Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg bytta når han var 2 år og 3 mnd ca. Vi bytta pga han skulle bli storebror når han var 2,5 år. Det gikk helt fint, men han hadde nok ikke vært klar for det når han bare var 18 mnd.
loveandmarriage Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Ok, takk for svar... Da får jeg kjøpe ei sprinkelseng til:)
2hærligegutter Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Vi bytta når 1 mann var 3 år, det var ikke pga. ny baby.
mamman til leon og Noah Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 det er ikke noe teit spm.. jeg lurte på det samme når leon blei storebror når han var 18 mnd...så jeg kjøpte ny seng til leon, vanlig seng også fikk noah leon sin sprinkelseng det gikk veldig bra, han har ikke stått opp av den enda hehe
Lillebror og stoerebror Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg har 18 mnd mellom mine to og tenkte at minstemann skulle sove i vogga den første tiden og overta sprinkelsenga etterhvert. Elstemann er så glad i sprinkelsenga si at eg ikke vil ta den fra han og kjøpte ny til han idag faktisk. Greit at de blir vandt til senga fra starten egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå