Gå til innhold

er så spent ang fullmånen i natt jeg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi er litt gøy å leke med tanken at kanksje det skjer noe ,slimproppen har gådd for 14 dager siden.(men den kommer vel likefort tilbake) har jo åpning,mensverk i både rygg å mage har hadd rier sist helg men de ga seg etter noen timer *skuffa* ! ikke vært i noe form på 14 dager

mååååånemann ikke overse meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, håper på at det er noe i det og at jeg kommer igang jeg og.-) Er kjempelei og sliten av å gå gravid og den lille jenta kan bare komme nå om hun vil. Alt er klart og venter veldig på henne :-D

Når har du termin? Jeg har om 4 dager...

Skal spise taco i kveld og har kjøpt inn jalapenos for å få det ekstra sterkt, har hørt at sterk mat skal gjøre susen, det pluss månen og kanskje en tur i halmen er det som skal til ? :-D

Skrevet

hvordan er formen din da ellers? noe menssmerter eller noe sånt?

ja , samboer er på fast så da blir det ikke noe "tur i halmen" på meg akurat ..:P men kan jo lage meg sterk mat ;) har enda 18 dager igjen , men jeg er så dårlig nå at den må bare komme før tiden , har helt siden jeg ble gravid sagt at den kommer før terminen for jeg føler meg lengre på vei enn d jeg er .. men d er sikkert bare en ønsketanke...:P:)

Skrevet

Har faktisk hatt mensmurringer i korsryggen siden i går..Ingen tegn til noen slimpropp, men den så jeg heller ikke med nummer en og to, så det har vel ingen betydning :-)

Du får prøve litt brystvortestimulering da, trenger ingen mann for det :-D

Vi får krysse fingrene og håpe, men til syvende og sist kommer nok ikke babyen før den er klar... Selv om vi er aldri så klar :-D

Skrevet

kunne tenkt meg en prat med månemannen selv jeg.....vet det er litt tidlig, men idag har formen vært skikkelig dritt. kjempevondt i ryggen og vonde sammentrekninger hele dagen....og jeg vet jo at jeg har 1 cm åpning og er moden nok liksom...... lov å håpe......

Skrevet

Hvorfor skal det hjelpe med fullmåne? :-) Isåfall håper jeg det hjelper meg...har 5 dager igjen til termin og er veldig, veldig utålmodig kan du si! Krysser fingre, tær og alt som kan krysses for at det starter i natt og at jeg imorgen kan holde vår lille prins..hehe :-)

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg håper den hjelper meg i natt for jeg sitter her med rier men er bara i begynnelse av fødseln så kanske de er fullmåne som ska til for at lilleman ska komma ut=) he he

Skrevet

det sies at fullmånen påvirker så ymse,også når fødsler starter..... veldig artig å ha noe å håpe på da...uansett.... så vi får krysse alle sammen....det blir skikkelig travelt på fødeavdelingene i landet om det slår til i alle fall:))))

Skrevet

Krysser for alle sammen! Kan bli travelt rundt omkring ja..hehe :)

Skrevet

Men er det ikke fullmåne den 16., da? I natt blir det jo den 17.. Regnet med det var nå i natt det var fullmåne.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...