Mille** Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Stikker innom en liten tur, har jo ikke vært her på leeeenge, kjenner jeg får abstinenser. ;o) Har akkurat kommet hjem fra jobb, sitter å spiser mens jeg venter på at gubben skal hente meg dit hvor dem er. Skal på hyttetur i helga visstnok. Får se om jeg orker å overnatte, skal på jobb i morgen også. Hvilke planer har dere for helgen da. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Halloooooooooo:) Stakk innom en liten tur nå, mens jeg tok en pust i bakken. har gått tur idag. Handlet litt. Lagt grøt som vi så spiste, og nå er barna og mannen gått ut i det varme været, mens jeg sitter her da. jeg driver egentlig med å vasker på sengklær. Skal bytte alle de idag. Det er så herlig. Så nå er det nesten så jeg gleder meg til å legge meg ikveld:)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Sitter å venter på at barna blir ferdige med å se barne-tv:-) etterpå skal vi ut å plukke blåbær i det nydelige været. Eller, det er bare jeg som plukker da mens de løper rundt, klatrer i trær, og ikke minst leter etter ville dyr. Han på 8 er overbevist om at han ser spor etter både gaupe, grevling, elg og bjørn uansett hvor vi er i skogen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå