Gå til innhold

Så mange drap som skjer av utleninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at jeg IKKE er rasist og mener det norske samfunnet sitter med hovedansvaret her. De svikter på alle punkter. Alt fra hvor mange som kommer til Norge, på hva slags grunnlag og hva slags støtte og oppfølging de får her når de har kommet. Norge har lite til ingen kompentanse når det gjelder krigstraumer fks. Herregud...dette er helt horribelt!!! Hvor mange må bli drept før det gjøres noe? Eller kanskje politikerene ikke gjør noe som helst før det er hvite som blir drept!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge gjør da ikke noe når det er hvite som blir drept heller.

jeg er heller ikke rasist, bare rasebevisst!

- dessverre er de fleste av de som sitter inne utlendinger, så send de hjem. Hvis de virkelig er flyktinger eller har det vanskelig bør de kunne oppføre seg når de kommer hit. Her får de mat, tak over hode og har det trygt og godt. Men hva gjør de, jo de stjeler, dreper, smulger m.m. Nei, ikke alle.

Det som er trist, er at de som oppfører seg, det er ofte de som blir sendt hjem - så ei som nå jobber her, har giftet seg med en nordmann og fått barn, men mangler arbeidstillatelse, ja hun blir sendt hjem.

Skjønn det den som vil

De som virkelig ER flyktinger kommer seg sjelden eller aldri hit, for de har ikke nettverk eller penger til det.

- la meg si èn ting.......la FrP styre, de har ikke prøvd seg ennå og jeg tror faktisk at de kan rette opp i en del av dette, før Norge går helt under.

En annen ting, hvorfor skal vi ta imot flere og flere asylsøkere, når vi ikke har plass, ikke råd og ikke mulighet til å ta vare på våre egne engang.

Se hvor godt stilt det er med lokalsykehus, aldershjem, sykehjemsplasser, hjemmehjelp (helsetjenesten er et mareritt), skoler osv.

Men vi må jo hjelpe flere og flere og helst sende mest mulig penger ut av landet, så vi kan fremstå som rike og snille - Norge kan hjelpe, vi hjelper.

Gruer meg til jeg blir pensjonist, det er iallefall helt sikkert. Da finnes det ikke penger igjen til oss nordmenn, ikke aldershjem, ingen ting - til tross for at vi har jobbet og slitt et helt liv. Glad jeg har bolig i utlandet, for når jeg er 60-70 stikker jeg dit, så sant alt går som planlagt. I norge skal jeg ikke bo iallefall.

Skrevet

Hei anonym 15.36. Jeg er enig med deg på mye av det du skriver. Men jeg vet at det er lett for oss skjermet og bortskjemte normenn og si at krigstraumatiserte mennesker bør ta seg sammen fordi dem burde være glade de får lov å være her. Slik funker det absolutt ikke.

Skrevet

nei DE bør få hjelp, psykiatisk hjelp, men så lenge vi ikke kan tilby de det, synes jeg de på en måte blir lidende igjen....og det er det som er feil. Vi får ta til oss de vi har råd til....hvis du skjønner hva jeg mener, ikke bare ta imot og ta imot, for å virke snille -

(tror kanskje du misforstod hva jeg mente, eller rettere sagt, jeg uttrykket meg litt dumt)

Skrevet

Tja, halvparten av Oslodrapene den siste uka er vel utført av nordmenn? Det heter forresten UTLENDINGER.

Skrevet

Hvilke land mener du har bedre råd enn Norge, og som heller burde ta i mot dem?

Skrevet

Tja, nå er det vel flest nordmenn i Norge så at "bare" halvparten av drapene utføres av nordmenn er dårlig statistikk for utlendingene for å si det på den måten.

Må si som de andre i tråden- jeg er langt fra rasist! Derimot må det være lov legge merke til, og bli bekymret over hvor mye drap som faktisk skjer.

Skrevet

hehehe "Jeg er ikke rasist" Dere er morsomme dere..

Skrevet

Så en kan ikke kommentere at det har vært mye drap blant utlendinger uten å være rasist?

Her inne diskuteres det jaggu mye rart og jeg vil nå påstå at dette innlegget er langt fra det rareste jeg har lest her idag. Ikke minst er temaet viktig.

Skrevet

Norge er ikke Norge lenger, Ting blir ikke norskt eller trygt lenger når alle kommer hit og blander seg,man skal holde seg til sine egne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...