Gå til innhold

Trenger sårt forslag til sportsvogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok litt kresen. Har Simo kombi nå og er kjempe fornøyd, men den er for stor for pappas bil. Jeg har ikke lappen enda, og må ha litt plass under til å sette en matvarepose eller to der. Vil helst ha vendbardt håndtak, men det er det siste "kravet". Ellers må den kunne være lett å rengjøre, vaske lett bort gris ol. og ha gode kanter på sidene. Falt pladask for brio happy, men den selges jo bare som duo eller kombi. Noen alternative forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg må ha fire like store hjul også...

Skrevet

Hvis du har falt for denne Briovogna så kjøp en brukt da vel, og ja bagen ligge.... Finnes masse flotte brukte vogner på finn.no.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe brukt, den jeg har nå er brukt. Men det går litt på plass til bag.

Skrevet

Man kan da kjøpe Brio Happy som sportsvogn også? Mener jeg har sett det ja...

Skrevet

Man kan da kjøpe Brio Happy som sportsvogn også? Mener jeg har sett det ja...

Skrevet

Har vært innom tre butikker, og alle sier at man må kjøpe begge og trekk i tillegg. Men hvis noen vet om et sted det går, så si ifra! :)

Skrevet

Hva med Teutonia Mistral? Den er vel litt mindre enn Simoen, og har vendbart styre.

Skrevet

Jeg også tenkte på Teutonia Mistral!!

Skrevet

heisann jeg har simo kombi, men syns den ble stor å tung som sportsvogn så da kjøpte jeg brio happy sportsvogn i tromsø, selges altaå uten bag:-) jeg solgte den etter bare noen uker å gikk over til simoen igjenn da gutten min hadde meget liten plass i brio happy. den er veldig liten i sittedelen.

gutten min er 13 mnd nå å vi elsker simoen både liten å stor:-)

Skrevet

takk for svar! Nå ble jeg veldig usikker, men har flere alternativer. Får gå i butikken å se hvordan de er før jeg begynner brukt-letingen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...