(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Glææær meg sånn til 1 uke i soool og varme!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Vi reiser neste søndag til Side i Tyrkia.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 hehe, ok..men da kommer jeg hjem! ;p
Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Goood tur!! Vi kom derfra for en uke siden, har lagt ut bildene på bloggen Veeeeldig varmt der nå, men en deilig plass
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 født gi meg linken til bloggen. jeg er så dårlig på å lagre de linkene!! aaah, jeg gleder meg. var det store bølger på stranden når dere var der? svigermor sa det var litt svære bølger serru.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 http://fdtmedenpilleipanna.blogspot.com/ Som den ivrige bloggeren som jeg er, må du bla endel nedover, hehe Kommer først bare fotografbilder derfra, mener de under dem. Ja, de var ganske så svære ja. Ble dratt under endel ganger, men jeg syns jo de bølgene var så gøye at jeg kan takke meg selv... Jeg og alle barna satt å ventet på at de skulle kaste seg over oss og røkke oss under Men ville ikke akkurat satt Niklas for å leke i strandkanten der... hadde han heldigvis ikke med oss da. For det var 40 grader i skyggen, og om man fikk sand i klikk-klakken på stranda fikk man jo nærmest blemmer under beina. Skal dere ha med barn? Vår er jo bare halvannet da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2008 ja, vi skal ha med lille. hun er 4 år. var derfor jeg spurte om bølgene. jaja. vi får bade i bassenget om de er for store for lille. ja, vet den sanda er helt sinsykt varm. var der i fjor i september og var kul umulig å gå barbeint ja. skal kjøpe strandsko til lille, sånne heldekkende saker. sprøtt at lys sand kan bli så varm. i fjor dro vi uten barn, så i år blir det ikke så mye ferie på oss voksne. hehe.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Oki, men da er det lettere å snakke til henne/forklare henne ting... Mini hadde tatt løpefart og løpt i den retningen han ville: rett ut i bølgene, hehe Om han så måtte brukt hele uka på å kjempe seg dit! September er visst en deilig tid der nede, sept og tidlig i mai. Blir nok det på oss neste gang. Håper dere får en god tur! Og fortsatt god helg
Heidi med to gutter + spire Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 JA:) vi skal også fra gardemoen:) flyet går 08.15:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2008 hehe, da reiser dere lenge før oss. vårt fly går ikke før 20.30 på kvelden! du får vise det hemmelige dibtegnet om du kjenner meg igjen der nede. hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå