Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Er i uke 7, og har de siste to ukene ikke orket noen ting! Mannen må gjøre alt, og jeg syntes skikkelig synd på han.Har en gutt på 2 år som heldigvis er i barnehage, men i helgene blir det for masse for meg. Syntes han bråker, noe jeg aldri har slitt med før!! Noen som har ett råd om hvordan få litt energi? Sliter ellers med å få i meg mat pga kvalme, men kaster ikke så masse opp. Takknemlig for svar!
hehs Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 her sitter jeg, med min 3 årige datter, har endelig klart å reise meg opp av sofaen og skal prøve å rydde, huset ser ikke ut, samboeren gjør alt men jobber i tilegg så mye..... har så dårlig samvittighet ovenfor begge to men jeg orker rett og sett ikke noe.... er 8 i dag, håper det gir seg snart...... har ingen råd, men medfølelse til deg:)
Yvonne-78 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Heisann!! Er i akkurat samme situasjon selv,har en mann som jobber skift,en veldig aktiv datter på 2år,har veldig dårlig samvitighet ovenfor samboer å datter,kanskje mest ovenfor datteren som ikke skjønner hvorfor mammaen ikke klarer noen verdens ting lenger,noen dager er verre en andre,ligger bare på sofaen,mens samboer må gjøre alt,har heldigvis en forståelsesfull samboer.Er nå 9+6,å går bare å venter på uke 11,da kan det hende kvalmen i allerfall slipper taket. Syns ikke du/vi skal ha dårlig samvittighet.Vi er jo Gravide :-) håper du snart kommer deg på beina igjen,å lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå