Gå til innhold

Gratulerer med dagen, Latterklatten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i dag, ikke sant? Mange mange bursdagsklemmer fra meg til deg, håper at du får en koselig feiring med gjengen din :)

HIPP HURRA!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulasjoner og klemmer i bøttevis til deg!

Håper du får en flott dag!

Skrevet

Hipp hurra for deg som fyller år!!!

Håper ikke jeg vekte deg i natt:-)

Tusen takk for et fantastisk vakker bilde:-) Måtte vise det til sambo og vi blir litt rørt begge to av sånne stemninger!

Varme bursdagsklemmer til deg som fyller år!!

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer såå mye med dagen!

Kos deg ordentlig på bursdagen din.

Mange bursdagsklemmer fra meg;)

Skrevet

Grattis med dagen!!!!

Synd du ikke var på treff i går, men håper du hygger deg masse i dag:o))

God Bursdag!!!

Skrevet

Tusen Takk alle sammen!!! Så gode dere er da =)

Nesten så jeg griner her,hehe

Å du klatten,du vekte meg ikke nei.Jeg satt her å befrukta meg jeg...(les,gomla nektariner) =0)

Det bildet er et av mange jeg har tatt,som ble helt uforståelig.Men det var perfekt for meg,for jeg tar det som små tegn om at noen der oppe sender smil og tanker min vei ;o)

Tok et spesielt bilde i sommer som har overbesvist meg om at det er noen som passer på oss. =)

Dagen har vært helt perfekt.Ivertfall etter at jeg kasta inn to parasetter...Skulle tro jeg hadde rangla i natt....

Tusen klemmer,og takk for alle gratulasjonene.Det varmer ei "styggammel" kjærring det =)))

Skrevet

Så deilig å høre om en perfekt dag!!!

Kanskje du har vært litt sympati-dagenderpå sammen med oss andre i dag;-D

Og det bildet var bare helt spesielt ja - jeg føler også det du beskriver når jeg opplever sånt...........

Styggammel kjærring? Du er jo bare ungfolen du!!!

Klemmer igjen:-)

Skrevet

Grattis med overstått bursdag :0) Fikk da sendt deg en gratulasjon til slutt da, treige, treige meg..

Bildet du sendte var nydelig og det andre bildet, joda, noen passer på deg , men hjelpes meg sier jeg bare, skummelt :0)) Hehehe..

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen i går,håper dagen i dag også har vært fin, og at du får mange fine dager femover:)) Klem

Skrevet

Tuuuuusen takk igjen dere =)

Jeg hadde sympatihodepine tror jeg,hehe...Jeg var helt skutt jeg.Men dagen var varm,full av fluer,og vi kosa oss.

Et år til neste gang jeg blir yngre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...