Gå til innhold

utroskap, tilgivelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bør dette tilgis, jeg elsker mannen over alt på jord, vil egentlig aldri se han igjen men jeg elsker han jo, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å leve videre uten han...

hadde aldri trodd jeg noen gang skulle lagt ut dette , men jeg har ingen å snakke med uansett og hater å snakke. Vi blei sammen i sauda for over to år siden, vi har verdens nydligste datter sammen, jeg har hjulpet deg og støttet deg gjennom tykt og tynt. vi bodde 33,5 mil i fra hverandre det første halvanne året vi var sammen, du var her mye, men var også hjemme. du festet og herjet. jeg satt her hjemme. jeg har gjort et par fæle ting men du har faktisk vært mye verre. kompissen din er den største dritten på to bein, han hater meg, jeg hater han, og han ønslet ikke meg for deg, og ville da miste sin feste kompis og kamerat. jeg har spurt og bedt deg om ting mange ganger. men millionspørsålet mitt har vært. HAR DU NOEN SINNE I DITT LIV VÆRT UTRO MOT MEG, AVSTANDEN ER LANG OG BLA BLA BLA.SVARET HAR ALLTID VÆRT NEI OG DET KUNNE DU SVERGE PÅ. etter du flyttet ned hit har vi hatt det topp og vi har fått iselin. jeg har aldri vært utro mot deg, ikke en gang da du satt 8mnd i fengsel. jeg har følt har har vært der men har jo aldri kunne bevist det, og bare måtte slått det fra meg.

Jeg synes du har komet deg så utrolig bra nå i forhold til da jeg traff deg og du har sagt at meg og iselin er alt i hele verden for deg. i og med at du hadde kommet deg så godt satte jeg meg ned med deg og sa at jeg vet kompisen din betyr noe for deg, han skal møte kusinen sin og er på tog retning denne veien, og hvis jeg får en unnskyldning for hvordan han har behandlet meg, for jeg har prøvd før, så kan du invitere han hjem til oss før han drar til kusina. dere drakk faen med siden lørdag og stakk fra meg for 4 dager siden, dere var tom for drikkevarer og tregte bare litt luft for å klarne opp litt. jeg blei forbanna for jeg visste det var bullshit men la gå. pc`en min krasjet for 5dager siden, så jeg var glad for at einar vartfall lot sin bli igjen, så jeg kunne bruke den. jeg vet det en jævla dyr og har så vidt turt å ta i den, men tok sjangsen, kan lite om data annet enn å spille, nettby, facebok mail osv.

og uheldigvis kom jeg borti noe. alle bildene til einar fordi han har så utrolige mange, og han kommer fra hjem byen min og han mange bilder av deg så kanskje det var frekt men jeg bladde igjennom.

Der kom sjokket og bildene jeg aldri ville sett i mitt liv. bilder av ei dame som rir deg fra "feil"vei, og jeg ser ansiktet ditt, hun var jo så optatt med sitt at jeg kunne ikke se hvem det var pga det lange håret som var i veien, på neste bilde sitter hun på fanget ditt, du har buksa på knærne og hun har ingen nukse eller annet, su slikker henne på puppen, har ei hånd på rompa hennes og fingrer henne med den andre,mens hun selv har en håd der, og staken står. på neste sitter hun og rir deg og du kysser på henne. også sitter dere mot hverandre. umuig å se hvem hun er. FUCK YOU!

Nå har jeg sittet hjemme alene i 4 dager og ikke sett snurten av dere, tlf deres er av og det var en lang luftetur. men dere vet ikke hva jeg vet og hva jeg føler. og en vakker dag i nærmeste fremtid kommer einar for å hente tingene sine for han må på jobb i bergen på mandag, og du bor jo her så du ser jeg jo når du tør. men hadde du visst hva jeg visst å hvilke bilder jeg satt med hadde du aldri i ditt liv turt å bevege beina dine i hagen min en gang.

kom aldri å si til meg i ettertid at det var før vi blei sammen, for på bildet ligger klærne dine. bla ei bukse som jeg selv har kjøpt til deg da vi var på ferie i haugesund, og ei jakke du selv kjøpte i fjor da vi var sammen. så fuck deg. du vil komme til å nekte til du blir blå fordi jeg kjenner deg, men nå er det ingen utvei.

jeg sitter hjemme med ungene og gud vet hvor dere er.

jeg har gått igjennom hva jeg skal si når du kommer inn den døra eller om jeg skal sette fyr på alt du har og ikke lukke opp en gang. det var meg som betydde alt i verden for deg, ikke sant? ta seg sammen og være alene med tre unger og ikke vite hvor du er er faen ikke lett, men jeg prøver mitt beste forann ungene for det er ikke meg som er det svake leddet, men såret. og du skulle bare visst og du kan bare vente deg.

jeg har dusjet 10 ganger i løpet av døgnet , jeg føler meg så ekkel og stygg at du aldri kan ane det, og jeg sliter max. Jeg har sagt til deg så mange ganger at jeg elsker deg og ungene mine og vår iselin over alt på jord.

det går ikke over på dagen men faen å jeg angrer på at jeg for første gang sa det til deg for 1mnd siden.

lurer på når du kommer hjem så jeg kan få dette ut før jeg kan klare å sove spise eller fungere!TAKK SKAL DU HA FOR HVA DU SIER TIL MEG OG ALLE HVA JEG LIKSOM BETYR. for det er jo tydelig nå.

FY FAEN!!!

etter datoen er dette 2 dager etter du dro fra meg, hjem ei uke og sone uka etter. og dagen du dro fra meg hadde vi sex. var det virkelig så vanskelig å dy seg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et litt uoversiktlig innlegg, men fikk med meg essensen, da...

Er lei meg på dine vegne - at du noensinne råket borti en sånn fjott. At han ble faren til ditt elskede barn er jo synd. Ikke at barnet ble til, men at du må håndtere en sånn dott...

At han har sonet, og opppført seg som en lite modent dust, sier i grunn det aller meste. Lykke til videre i livet. Forhåpentligvis uten ham. Nå får du heller konsentrere deg om å ta hånd om dine tre små dyrebare barn.

Lykke til. *klem*

Skrevet

Den slags mannfolk er det bare å holde seg langt unna. Det finnes mange som er bedre enn dette. Tørk tårene og gå videre i livet ditt, ikke kast bort tid på en som ikke respekterer deg og behndler deg godt! Vær glad datteren din slipper å ha en far som dette i livet sitt (i allefall til daglig)!

Skrevet

soningen var noe som var kun bøter fra lenge før jeg møtte han...

og det erste er faktisk at han er den beste faren i verden når han er hjemme. etter han kom fra soning flyttet han hit og etter det har vi ikke hatt et problem før den såkalte kompisen kom tilbake

Skrevet

det er jo det jeg aller helst vil. men jeg er 21år, ingen familie innen 33mils avstand, har trebarn. 0,1,3. og han er jo bare verdens beste pappa da han er med oss. tenker på den avhengiheten også, er rett og slett ltt avhengi av han også. har tørket tårene men kan jo ikke gå videre i og med at jeg ikke har sett han igjenn siden han gikk. alle tingene og klærne hans da? bare sette alt på utsiden og ikke åpne. han fortår jo jeg er sur for at jeg dro men han vet jo ikke mere. og det blir nesten for han å slippe billig unna. han burde få vite hva jeg vet, og si et eller annet også gå... forslag til hva jeg skal gjøre i mellomtiden??? for det eneste som går ann å tenke på er, du må jo en gang komme, kan du ikke bare komme å få det overstått???

Skrevet

Gud, saa bra du fant de bildene, saa du aldri trenger aa lure paa hva for en udugelig, utrp, upaalitelig, kriminell taper han er. Du fortjener saa mye, mye bedre. Opp med hodet. Start med blanke ark, og saa vil nok ting bli bedre i fremtiden, skal du se=) Lykke til!!!!!

Skrevet

alt stemte jo, men ser ikke på han som kriminell. var bøter han har sont for.og er ikke verdens beste selv, men er ikke kriminell.

problemet er å se fremtiden akkurat nå ;)

Skrevet

Gjør som meg : kast tingene hans og bytt lås- dette skal du ikke finne deg i. Kan garantere deg at han ikke har sonet 8 mnd pga noen bøter heller....... har du ingen som kan komme til deg???

Og snille .... du gir altfor mange personlige opplysninger om deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...