ønskerto Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Fikk plutselig stikking på høyre side og ned mot endetarmen(av alle sterder). Varte ikke lenge, men var ganske vondt. Kan dette være et symptom på graviditet? Hadde en liten dråpe blod på papiret for noen dager siden. Har llitt halsbrann, spes hvis jeg er sulten. Er svingende i humøret og trøtt innimellom. Har masse mensmurring. Dere som har hatt vondt i korsryggen når dere har vært gravide. Hvordan kjennes det? Litt usikker på syklusen min nå etter et prøverørforsøk, men IKM er mellom søndag og onsdag. Har lenge hatt en slags indre følelse av at vi har klart det vi lengter etter nå, men det er litt for skummelt å tro på følelsen.
ønskerto Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2008 Glemte å skrive at jeg også har en slags stråling ned til lysken og litt nedover lårene. Setter pris på om noen kan svare meg.
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 jeg fant ak ut at jeg er gravid. jeg hadde halsbrann når jeg var sulten..dette har jeg aldri ellers. pluss masse!!!!mensmurringer. så det kan nok være no på gang:) tvi tvi
ønskerto Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Oi! Gratulerer! Har du fler symptomer? Når har/hadde du IKM? Er så spent at jeg ikke holder det ut...
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde ikm mandag 11aug. men halsbrann startet uka før ca...mensmurringer enda litt tidligere.litt ømme bryster! Men jeg reagerte mest på halsbrann og økt matlyst, spesiellt salt. rart at man kan få symptomer så tidlig:) å en siste tin. visst du opplever rosa eller beige utflod på ikm dagen din og har det i flere dager kan du fortsatt være gravid:) Jeg fikk svak positiv dagen etter ikm og sterkere to dager etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå