Lille*Frue* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Idag er det verre enn det har vært før... Ubeskrivelig vondt er det Stikker liksom.. ikke helt vanlig stikking ell.. Det gjør jo så vondt.. Men det er liv i magen, så det skulle vel ikke være noe galt så.. har oxo mye vondt i ryggen, men det er pga. senga vi har tror jeg.. plankene detter ned, slik atte jeg ligger bøyd i ryggen.. Men behøver vel ikke bekymre meg?!
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Hei! Det skal visstnok være skikkelig vondt hos enkelte når livmora strekker seg. Så vondt at man kan tro at det er noe galt faktisk. Og ettersom jeg har lest så er det stikkinger som er den vanligste smerten man kjenner når livmora strekker seg. Hvor i magen er det det stikker sånn ca? Tror det vanligste er nederst i magen, der livmora har ligamenter som er festet i lyskeområdet. Iblant hjelper det å bøye seg litt framover åsså.. Alt er sikkert helt i orden, men om du er bekymret så ta en tlf til lege eller jordmor
Lille*Frue* Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 midt på magen er det.. Har gjort vondt i hele dag, så derfor jeg vart bekymret.. vet jo ikke helt hva som er farlig eller ikke.. er ganske nytt det her for meg kan man si..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 hei må bare spørre siden du sier senga di er dårlig Vi har nemlig en helt ny seng vi skal selge! hehe.. det er en sånn good deilig rammemadrass-seng vettu. ingen planker eller noe! 180 bred.. hatt den ett år, for kjøpte den, men så flytta jeg en uke etter inn til samboeren min, så senga har stått ubrukt og pent lagret siden. Så om du er intr i en deilig seng, så har jeg en til salgs! kjøpte den for 4500ny, selger den for 2000 nå..
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg tror jeg ville tatt en telefon for sikkerhets skyld... Bedre å gjøre det enn å gå rundt å være bekymret. Men det går nok helt sikkert bra det der
Lille*Frue* Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Skulle gjerne sagt ja til den senga, men vi har bestilt en seru.. Så da e det litt for seint.. Kanskje jeg skal ringe.. Men tenker det at, så lenge jeg kjenner liv, så er det nok bra me lille snuppelura i maven ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå