Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg sluttet på p-piller i mars har jeg vært plaget med kviser..... noen som vet hvor lenge dette kommer til å vare? er veldig plagsomt.. noe som hjeper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig kjipt!!! vært der før.

et merke du får kjøpt på hudpleiesalonger CHARITA...

det hjelper:)

lykke til

Skrevet

takk,takk:)

er det kremer og renseprodukter liksom?

Skrevet

det er det og det er helt fantastisk:)

Skrevet

Ren Tea Tree Oil er bakteriedrepende og uttørrende. Veldig effektiv mot kviser som ikke er av den dype sorten. Jeg pleier å bestille over nettet fra Telemark Urtebrenneri siden man visstnok ikke får kjøpt 100% olje i butikker mer.

Men hvis du har veldig mye akne, ville jeg ikke nølt med å få hjelp av legen. De kan gi deg reseptbelagte midler som er effektive eller henvise til en hudlege for hjelp.

Skrevet

jeg har vasket meg igjennom hele byen, og det eneste som hjelper meg er "medical lotion" fra ME som kjøpes på helsekost. en brun gugge som smøres på på kvelden, og vaskes av på morgenen. nesten 200 kr for en liten tube , men den varer nesten i en mnd.

gikk en tråd her om den for noen dager siden, og vi er bra mange som er knallfornøyd med den

Skrevet

kjøpte den igår, så hadde den på i natt:) så ikke så stor forskjell når jeg våknet, men man må vel bruke den litt for at det virker..

Skrevet

Hva gjør man med denne tea tree oljen da løvemor?? Smører på selve kvisa, eller i hele ansiktet?

Skrevet

Hvor mye koster Charita produktene?

Skrevet

prøv hver kveld i en uke for å se ordentlig effekt. men den må være på helt ren hud. ikke noe krem eller ansiktsvann under. bare helt nyvasket hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...