"mamma" Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 lurte på om du kunne spå meg? er ca 2mnd på vei. lurer på kjønn ,tvillinger ,eller om du kan få opp noe mer/annet. født 030287 min samboer 240482 håper veldig på svar:) klem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 jeg får opp en gutt. er dette din første? får opp at du gleder deg veldig og at tiden frem til fødsel ikke kan gå fort nok for deg.. INA
"mamma" Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 tusen takk for svar:) jeg hadde svangerskapsavbrudd i uke 20 forje gang,så da mistet vi en liten gutt. kan du se noe om dette svangerskapet,om det går bra,termin osv.??? hadde en liten blødning i dag så har vært på riksen de bekreftet liv og jeg så hjerte slo.. kan du se noe fare ved dette? tusen takk for at du har tatt deg tid til å svare. klem
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 jeg tror dette svangerskapet kommer til å gå veldig bra... men får en liten følelse av at du blir satt i gang... får ikke frem hvorfor, men du blir iallefall mamma i mars.. INA
"mamma" Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 ser du keisersnitt eller vanlig fødsel?? litt nyskjerrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå