katta og co Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Er det flere som har barn der det tok lang tid....og jeg mener laaaaang tid før tennene kom? Lillemor er nå snart 16 mnd og har 2 tenner nede og 1 hjørnetann!?! oppe. Storesøster var lik ,men når de først kom så poppet de opp veldig fort. I følge min mor er dette ett fenomen i slekta vår, men vi har sterke tenner...det er jo bra:) Men nå må det komme noen flere så det blir lettere for henne å tygge;)
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Her er det heller omvendt. Lillebror er fem mnd. og har to tenner nede.Det er kjempe sott, men puppen min liker det ikke........
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 hun her er 7mnd å har ikke antydninger til tenner.. Men sånn var broren også =)
katta og co Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 I dag kom den andre hjørnetanna frem. Hadde vel vært lettere å tygge hvis fortennene hadde kommet;)
lillebror er " forsinket" Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Helt sikkert, men de andre virker jo ogsaa ;-)
katta og co Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Så sant så sant:) Men gulrot og knekkebrød er litt strevsomt å få ned;) Dropper det en stund til...
Regnbuens barn™ . Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Min datter er ca 20 mnd , og har bare 6 tenner, hun sliter veldig med tennene, det er store smerter for henne.. veldig uvant siden storebror hadde alle tennene innen han startet i bhg..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 har ei her som er 7 måneder, har klødd, og sikla, siden hun var 3 mdr, men fortsatt like tannløs.... Nå MÅ det snart skje noe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå