Trønderpia Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hei Hvilke butikker finner jeg babyutstyr i Tr.heimsomrdet, og hvor ligger de..? Jeg vet om Reflex på Tiller, Barnas Hus på Tiller (StorM-senteret) Finner vel noe utsty på Jysk og Ikea også. Flere...?
babyfrøken *mamma* Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Personlig mener jeg Reflex på Lade er den beste og fineste butikken i hele Trondheim. Har også vært på endel andre butikker når vi var på ferie på Østlandet, men ingen har vært så fin som den faktisk. Kan IKKE sammenlignes med Reflex på Tiller, den synes jeg er ordentlig dårlig. Også har du Bebito på Solsiden (radio1- bygget), den er også fin.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Barnas Hus er også på Lade, i det nye senteret jeg ikke husker navnet på;-)
mamarama og lille banan Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 jeg sier meg enig i at Reflex på Lade er best på utvalg. desverre har vi flere ganger måttet ventet lenge for å få hjelp, virket som de var underbemannet. sikkert litt vanskelig å holde oversikt over en så stor butikk også. men da vi til slutt har fått hjelp var det ikke noe å si på servicen. vi skulle bl.a. kjøpe en seng, og den hadde de ikke på lager. vi la inn bestilling, og fikk telefon fra butikken noen dager senere om at nå var det bare å hente den de har også norges største utvalg i bilseter, et tips til de som skal handle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå