Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Søtt, men høres litt ut som et kallenavn. Når det er sagt, finnes det jo drøssevis av Milla'er (kan jo være kallenavn for Camilla), vet også om en Talie (kallenavn for Natalie hvis man ser sånn på det) osv.. Så hvorfor ikke Det er egentlig veldig pent, men foretrekker Tilia, Tilja, Tilje eller Otilie
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Kjempe søtt, tantungen min heter Tilje
Veslaa Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Ville hatt med en L til.. Tillie hehe.. Men bare min mening.. Søtt og uvanlig navn!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Første jeg tenkte var , er det et navn?
yasmina Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Hoeres litt ut som et kallenavn, som det mangler en stavelse foran. Men det var jo koselig da
Fire småtroll Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 For meg høres det ut som et kjelenavn/kallenavn, eller noe en liten unge sier istedenfor et litt vanskeligere navn som det ikke klarer uttale.. Men et koselig navn likevel da, ville ikke brukt det selv, men hadde overhodet ikke reagert negativt om jeg hørte noen andre hete det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå