Gå til innhold

Hva skal dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sette 950 bilder i album...jippi!!! Hehe =P

Men først skal jeg rødde, nå mens ungene sover, så skal vi gå til byen å handle bursdagsgaver og gå på besøk om vi rekker. Så skal vi sitte på med gubben hjem, og jeg har tenkt at han skal lage middag til meg i kveld =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal rydde opp i kaoset det blir av å pakke ut fra 1 uke ferie, så skal jeg pakke ned igjen for så å dra på 1 uke ferie.. *ler* Jeg anbefalller ingen å ta to forskjellige ferier med 1 dags mellomrom! *Stønn*

jeg sitter her i et evit kaos av skittentøy, rent tøy, tøy på snora og vel.. makrell i tomat på gulvet etter lunch.

Skrevet

Her blir det sofaen... formen har vel vært bedre kan man si... Alkohol er virkelig djevelens munnvann ;)

Skrevet

Kan tenke meg det er hektisk ja, men misunner deg ferie da =P *drømme*

Skrevet

Alkohol, hva er det?! =P Ammer jeg, så lite av det i det siste gitt. Skal bli deilig med ammeslutt og ikke være gravid mere! Ikke bare pga alkoholen altså...hehe!

Skrevet

BURDE satt 900 bilder i album jeg oxo... :P

Men har ikke ledig album til alle, så skylder på det:0)

Kanskje en tur på puben? Vi får se.

Eller et glass rødvin og litt snack i sofakroken etter at ungene er i seng - funker det også!

Skrevet

Jeg har "frikveld" hjemme i kveld....knis..frem til ungene sover skal vi kose oss sammen..nå har vi bakt boller med sjokoladebiter og skillingsboller som vi skal kose oss med forran tv og filmen om Nemo....og når småtrollene sover skal mor ta en lang og god dusj...pleie meg selv fra topp til tå...og så plante rumpa i sofaen med en stor tykk god bok....smågodt på bordet..og et glass med rødvin...

mannen fisker laks og blir borte hele dagen / natten...godt det av og til....knis!

Skrevet

Vi skal til et vennepar å grille og kose oss. Kommer flere par med barn også, så det skal bli koselig :)

Skrevet

nå har jeg og sambo samarbeidet litt, bretta masse klær og rydda litt i kriker og kroker, skuffer og skap, hehe.. nå skal i snart reise til mamma og grille og kose oss, bare jeg og sambo og mini, da M er hos pappaen sin til imorgen!

Skrevet

feire bursdag til søster. handle for helgen, kjøre en til nesodden. gjøre klar til 1 stor og 1 liten overnattingsgjest og lage mat til oss.

blir koslig med jentekveld :-)

Skrevet

Ingen spesielle planer..Samboer skal ut på byen sammen en kamerat så skal han kameraten ligge her i natt. Skal vel leie meg en film eller noe..Noen må jo passe barna =)

Skrevet

Lage litt kort, evt scrappe :-) Sose bort litt tid på nettet, og legge meg i rett tid - så det ikke blir så tøft på mandag :-)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hmmm, akkurat nå står e på jobb..slutter 18 så da kommer samboeren og barna mine og henter me. Skal da bare rett hjem,ordne til lørdagssnop til barna (og til me;P)og slappe av forann tven litt til barna skal legge seg. Etter det skal e og typen lage mat sammen. Nyydelig varm pastasalat..Cajunkyllinggryte;) setter en film til brenning når e kommer hjem nå,så da er lørdagsunderholdningen på tv reddet:)

Så skal stortsett bare sitte/ligge i sofaen i kveld..ja og spise masse deilig mat=)

Skrevet

"Utepils" på fiskebrygga med ei veninne. Er jo gravid uten at noen vet om det ennå, så det blir litt vanskelig det der...Jeg får løpe etter servitøren og si at jeg skal ha munkholm istedet for cb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...