*min lille sin!* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 ja , hva er sant eller ikke .. ? har det en effekt eller ei?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 de gamle er eldst, og det sies at det har en virkning da vi mennesker også blir styrt av månefasene, som alt annet her på jorden - noen føder selvfølgelig uavhengig av om det er ny eller ne eller fullmåne, men det sies at man føder oftest ved fullmåne og nymåne, og det er mye færre fødsler/sjelden på ettermiddagen og kvelden. Et annet eksempel er f.eks at før i tiden slaktet man alltid dyra ved nymåne for å få det beste kjøttet, da hadde de minst vann i kroppen - legg merke til om du selv så har du mer vann i kroppen ved ne enn ny - og man får mer hodepine også på de tiden pga væskemangel slikt følger man ikke så mye med på idag, da vi skal være så kloke - mens man i utgangspunktet ikke lenger "leser" naturen
*min lille sin!* Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 jeg har KJEMPEVONDT i hode i dag gitt! pliiiiis vær sant!! hadde rier sist helg , men di stoppa av seg selv etter 2 timer skuffa da ja , har åpning og er moden men ingenting skjer lixom ;( har som sagt 18 dager igjen , men det er jo lov å håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå