Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Noen som vet om noen butikker på nettet som selger dette, evt leiepriser?? De skal ha like dresser men er jo så vanskelig å finne noe på nettet! Alt er så dyrt der jeg har sett, må jo finnes noe billigere enn 5-6000 kr??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Vet dessverre ikke om noe på nettet, men på den brudesalongen der jeg kjøpte kjole, leier de ut sjaketter til 2400 og smoking noe billigere, husker ikke helt men tror det var 1500 kanskje? Du kan jo sjekke på brudesalongene rundt der du bor?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Har tenkt å ringe rundt å høre på leiepriser ja, men hadde veldig lyst å kjøpe egentlig
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Her er det billige. http://www.leannaselskapskjoler.no/ds_product_info.php/cPath/77/products_id/558 Jeg fikk en nydelig kjole til 1/3 del av prisen andre tar. Send henne en mail du. Hun hjelper deg sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå