*BABYSTAR* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Er så spent om hun har født, noe hun helt sikker har gjort. Har vært innom hjemmesiden hennes men der er det heller ingenting nytt siden 11. august. Så nå er jeg skikkelig spent på hennes vegne..håper det snart kommer en fødselshistorie fra henne Og bilder hadde også vært morro Hihi
Trulte76 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 ja det har hun, så har hun lagt ut bilde på nettby profilen sin:) Var en del innlegg om at hun hadde fått den dagen det skjedde
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 hei nå har vi akkurat kommet inn døra hjemme:) det ble en lang å tøff fødsel så når jeg har fått summet meg litt så skal jeg skrible ned hele historien:) er verdns lykkeligste nå, vi koser oss alle tre. tusn takk for omtanke. bilder kommer på hjemmesiden etterhvert masse lykke til alle fødeklare
Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 hei gry..velkommen hjem. dyttet opp innlegget som var den dagen du ble mamma..her er sååå mange som har gratulert deg.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Håpefull_jente tusn takk <3 <3 <3
Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 It has been my pleasure.. Du får storkose deg hjemme med lille gullet ditt Hilsen Lisa,Lars å lille prinsessa i magen.
Trulte76 Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Gratulerer så mye Snart er det min tur også
ballblom Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Jeg vil også benytte anledingen til å gratulere deg! Jeg fødte i Juni, så har ikke fulgt med deg i det siste - men har kikket på hjemmesiden din og fulgte litt med på hvordan det gikk med deg i frem til jeg fødte. Så jeg syns det var sååå koselig å lese at dere har kommet dere hjem fra sykehuset nå :-) :-) Gratulerer igjen, tenker dere er i den syvende himmel nå! Kjempeglad på deres vegne :-D Mange klemmer fra Linn og Victor
*BABYSTAR* Skrevet 16. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2008 Åh GRATULERER så masse kjære deg Det var kjekke nyheter, gleder meg til fødselhistorie og bilder, men i mellomtiden må du nyte barseltiden og den lille du har ventet på så lenge. I mellomtiden sender jeg ut mange gode tanker til deg og dine, lykke til videre Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå