Gå til innhold

Mensen 7 dager etter positiv el-test og el-slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør litt i dag og kjenner det murrer i magen, som om mensen er på vei. hmm.. rart! testa positivt på el-test dagen etter el-slimet kom, og trodde det sko gå ca 14 dager ivertfall til eventuell mens kom?

Har da hatt en SA 16.juli og ikke fått mens etter det, så det er vel kanskje kroppen som er i utakt, men siden jeg hadde el liksom..

Dette var dumt,,,, Får satse på neste pp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mye blod da?? Det er ikke bare en festeblødning altså?? Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men det var litt rart, synes jeg. Kanskje det bare er kroppen som er i ulage... Hvis det er mensen, så sier vi tvi tvi og lykke til neste gang. De sier jo at det er bedre for kroppen å få en mens først.. Vet ikke om jeg tror på det heller men...

Skrevet

Hm, det var rart. Det skal jo gå ca to uker fra el til mens. Blør du så mye at det ikke kan være festeblødning? Uansett kan det jo være kroppen som er litt ute av rytmen etter SA.

Skrevet

Blør ikke mye enda, spotter litt i truseinnlegget og får litt på dopapiret, men føler liksom at mensen kan være på vei, murrer veldig.... Vi får bare se hva som skjer...

Takk for svar!

Skrevet

Hvis ikke lutealfasen din er helt på bærtur (dvs ALTFOR kort), så høres jo dette spennende ut :)

Og siden du hadde positiv el-test for 7 dager siden, så har nok ikke el vært tidligere enn beregnet heller

Skrevet

Ja, d høres rart ut at lutefasen skal være sååå kort! Testa etter el i 10 dager før jeg fikk positiv test, så vet når jeg hadde el.

Vi får se! Jeg hadde festeblødning med førstemann, men ikke sist, da de endte i SA!

Kryss fingrene for meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...