Kirsebæra Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Det har seg slik at jeg og mine to søsken arva huset etter mamma. jeg ble lei av å betale på det lånet i tilegg til husleie der jeg og samboern flytta. så det endte med at søskene mine kjøpte meg ut. men jeg har fortsatt mye av tingene mine der. de får ikke solgt leiligheten og har leid den ut. nå i mars flytta søssa inni den men hun flytter igjen i morgen. hun har sagt at jeg skulle få komme på fredag(igår) eller på lørdag(idag) og hente noen av bildene som er der. men så sier hun plutselig at hun ikke har tid til det og bla bla bla......kan hun nekte meg å hente tingene mine og bilder og slikt? er jo hennes hus(og brodern da) men mine ting er jo der.....? bildene skulle ikke fordeles nå, men jeg skulle ta vare på noen av bildene, skrive liste over hvilke bilder jeg har slik at alle vet hvem som har hva slags bilder. men hun har bare pakka alt inn i ett lite kott på loftet nå...... ble litt mye rot her nå..men om noen skjønte spørsmålet mitt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå