Gå til innhold

Er alt i hus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du fått ordna alt du skal før ungen kjem? Eller tid reknar du med å ha alt klart?

 

Vi har verken hus (har to alternativ, men har ikkje bestemt oss enda), ikkje har vi kjøpt inn alt vi treng (manglar vogn, stellematte, badebalje, sengesett, vippestol, stellebag ++)

Er det andre som er like seint ute som meg? (begynner å føle at eg er seint ute i alle fall).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amandine

Ikke mye i hus her... men har i det minste hus:) Begynner å tenke på at iallefall bilsete må på plass he he; resten får komme når det kommer, har god tid etterpå også! Har begynt å tenke på det jeg må ha med på KK, regner med det går fort når det først skjer, og dessuten har jeg tenkt på å legge frem tøy og sånt til de andre ungene så alt er klart i tilfelle barnevakt... Når jeg tenker på det nå slår det meg at jeg kanskje må gjøre litt mer enn å tenke he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hus har jeg allerede men det eneste jeg har kjøpt er vogn... alt det andre tar jeg etterhvert... har termin først om 4 uker.. håper at jeg rekker alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bæresele og vippestol, madrass til reisesengen og evt ammepute. Ingenting av dette MÅ være i hus før hun kommer, så ja, jeg er klar :) Bagen er pakket og nå er det bare å vente. 17 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, det meste er nok i hus hos oss!

Mangler bare småting som og kan ordnes når jenta er kommet, eller som det går ann å sende 4 svært ivirge kommende besteforeldre etter. Bilstol, seng og stellebord har vert klar en god stund. Mamma har vogna hos seg, men eg tenker nok hun kommer ilende med den når det skjer noe her:) Eg har til og med vasket sengetøy og noe klær ol til babyen.Kjekt å ta i de små plagga, så e nok mest derfor det og begynner å bli klart. 27 dagar igjen til termin, så i teorien trenger det ikke være lenge til, sjøl om det kan gå over en mnd ennå.

 

Eineste som mangler er å pakke bagen. Det burde og snart gjøres tenker eg, sånn at en stressa kommende pappa slipper å gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke hus enda vi heller... Krysser fingrene for at vi finner noe snart. Det meste andre er kjøpt inn. Men har ikke vasket babytøy eller pakket bagen enda. Føler meg ikke klar for å gjøre det riktig enda, men det begynner vel å bli på tide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har leilighet, og har kjøpt det meste av utstyret, men utover det er alt litt på halv åtte for tida. Dødsfall i nær familie, så no har me pendla t/r Oslo-Bergen dei helgene me hadde sett av til ferdiggjering av div oppussing i staden for å ordna heime, og alt flyt. Senga ligg flatpakka, det vegghengte stellebordet står i kjellarboden, lyset me skulle fiksa på badet er like mørkt, det som skal bli babyrom er fullt av møbelskrot og pussestøv frå den halvgjorte oppussingsjobben, og døra mellom stova og soverommet vårt manglar. Blant anna...

 

Sambuaren min driv dessutan og reiser utanlands for masse konferansegreier for tida, og eg skal jobba ut neste veke (100% pluss frilans tilsvarande 20%) før permisjonen startar, så her får me satsa på at babyen ikkje kjem tidleg!

 

Men men. Ordnar seg nok. Er i topp fysisk form, og har ikkje termin før den 27, så rekk sikkert det viktigaste. Har vaska dei minste babykleda allereie, og klarar sikkert å slenga eitt og anna i denne berømte fødebagen også om fødselen startar mykje før termin og riene er i gong. Håpar eg då ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i hus, men det er mest fordi dette er nr 2, så har alt utstyr.Mangler en softbag, men deter ikke noe hast........

 

Har litt igjen når det gjelder å ta fram utstyret derimot, men det meste er vel klart........ (unntatt bagen da - eh - den burde vært pakket....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det meste nå ... skal bli alenemor så jeg var uter i god tid med å skru sammen seng og stellekomode.... har pakka baggen .. men det er sikkert noe viktig jeg har glemt for jeg har ikke gjort det her før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...