klg,2 boys now:) Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 skal ha nr2 i desember å ønsket meg emaljunga med elk fargen,men den er gått ut..så nå er jeg helt rådvil,var jo den vogna jeg ville ha..men kansje dere vet om noen fine vogner så jeg blir litt inspirert igjen.å evt link da:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Har Simovogn, og er veldig fornøyd:0)
klg,2 boys now:) Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 hm liker ikke simo å hører så mange som ikke er fornøyd,alt for tung å stor. men takk for forslag..
♥2 små gull♥ Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde Brio vogn, og den vil jeg IKKE anbefale... den er blytung, og man sliter seg omtrent i hjel for å få den inn og ut av bilen. Og den var veldig vanskelig å slå sammen (hadde vært lett hvis systemet funket, men det gjorde det ikke på min).
UpsyDaisy Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg har Brio happy. Kjempe fornøyd med den. Blir ganske liten når den slåes sammen, men samtidig ikke verdens minste bag. Midt på treet når det gjelder vekt tror jeg. Veldig greit med vendbart håndtak i tilfelle sol/vind o.l.
UpsyDaisy Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 He, he... vi er visst alle forskjellige..
♥2 små gull♥ Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Brio kombi hadde jeg, ser på hjemmesidene deres at den veier over 15 kg. Og jeg kjøpte for over 2 år siden, så den var sikkert enda tygre da. Happy veier "bare" i overkant av 10 http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå