mizz25 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Mini her e 6 mnd å ligg enda i vognbagen,vurder å snart ta i bruk sportsvogna.. Han e 68,5 cm å 8,3 kilo :-) e vått under madrassen der hode e når han står opp,men han virka ikke varm,kanskje på tide å ta i bruk sportsvogna da... Han har kun ett teppe over seg i vogna..
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg tok den i bruk for ca 2 uker siden, mini er 5 mnd. Han er 70 cm lang, så det var ganske trangt i bagen til han.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Her er minsta bare 4 mnd, men kommer nok til å ta vekk baggen om en mnds tid eller så, når posen skal frem. Hun vil nå opp og se og bagkanten er i veien. Med sportsvogna kan en jo også heve ryggen til minste hakk, for kortere perioder.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Man bør ikke bytte over til sportsvogna før babyen kan sitte selv, dette pga belastning på hoftene. Men om det er full liggestilling i sportsvogna er det ikke noe problem å bytte tidligere. Her er gutten 6,5 mnd og vi har ikke byttet til sportsvogne ennå. Han sitter litt selv nå, så kommer til å bruke sportsvogna om vi skal på butikken og sån, men skal vi trille for å sove setter jeg in bagen en stund til.Om han blir klam i bagen kan du prøve med en hånduk under, skal funke bra
mizz25 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Vi bytta te sportsvogna i ettermiddag,ble så bra =)
Ranveig R Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Vi bytta for nokre dagar sidan, då tuppa var ca 9 mnd og 1 veke. Skulle gjerne brukt bagvogna lenger sidan ho ikkje set seg opp sjølv enno, men ho er blitt veldig aktiv og snur seg rundt/slenger eit bein og ein arm over kanten på bagen, så no turde eg ikkje meir ) Tuppa var 73cm lang på 8 mnd-kontrollen, men bagen har liggemål på 80cm, så for lengda sin del kunne ho brukt den ei stund til. Glad for stor bag så vi ikkje måtte flytte over ved 5-6 mnd pga lengden.
aragon Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Byttet over når gutten vår var 6mnd. Har sportsdel som kan legges helt ned da.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Når han var 4,5 måneder ca. Men da var han så lang at han snart nådde kantene i den lille bagen som bare var 74 cm lang. Når han var 5 måneder var han hele 70 cm lang.....
Sunniva78 har to små Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 HS sa til meg at vi fint kunne begynne å bruke den da han var 4 mnd. Lå og gjorde sit-ups da han lå våken i bagen, og det var veldig kjedelig hvis han våknet før vi var hjemme fra tur. Det er jo kun snakk om littegranne når de er så små. Vi tok den i bruk da han var 5 mnd ca, en ny verden åpnet seg:-) Nå er han 6 mnd, og sitter litt av og til.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 jeg syns bag er helt topp jeg, lunt og godt, så jeg skifter ikke før jeg må.. Har en dyne som jeg legger i ryggen på lillemor dersom hun vil opp og se litt.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 jenta mi er 6 mnd forresten
Manx Skrevet 16. august 2008 #12 Skrevet 16. august 2008 Når hun var 6 mnd. Hun rullet over på magen og synes ikke det var stas å ligge i bagen i det hele tatt! Kan legge ned sportsdelen helt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå