Gå til innhold

Jeg skjønner ikke dette med barnebidrag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får via nav, da privat ikke funket. Men jeg får jo 1000 kr mindre enn hva de hadde beregnet jeg skulle få?? Skjønner det ikke. Får sånne rare summer; 925, 920, 985 osv. Noen som vet hvorfor jeg ikke får det jeg skal ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var slik her også i starten, fikk noen ganger bare det nav forskuterte. Andre ganger det han betalte inn, og da fikk jeg det han betalte på et annet tidpunkt i mnd enn vanlig bidragsforskudd. Han har ikke noe bidragsgjeld han roter med da kanskje?

Skrevet

Hva mener du med bidragsgjeld? Vet ikke om han har det, i såfall kanskje for det andre barnet han har!?

Skrevet

Pappan til jenta mi pådro seg bidragsgjeld mens nav vurderte og gjorde undersøkelsene i inntekt osv.Hender fort det tar noen mnd, og i de mnd får du bidragsforskudd. Når vedtaket så er klart må han etterbetale litt og litt av det som han skulle betalt mer enn du fikk..som du sa, du skulle hatt 1000kr mer. Komplisert opplegg, men håper du fikk litt utav det?

Skrevet

bf her har ikke betalt på et halvt år. så jeg får mindre nå av nav. men får igjen av bf.

Skrevet

Går ikke det bare greit om han ikke er bidragspliktig i følge nav da? Hvis ikke får han jo gjeld der uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...