lego Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Nå har jeg gått rundt og vært kvalm ganske lenge. Ihvertfall 2-3 uker. Og det begynner å bli slitsomt. Er ikke kjempekvalm liksom, men sann "uggen" i magen. VET at jeg ikke er gravid. Men hvilke andre ting kan føre til langvarig kvalme. Går ikke på noe medisiner heller.... :s
Galskapens overhode Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 åh... akkurat slik har jeg hatt det i 4-5 uker også nå. Ikke kjempekvalm, men nok til at jeg skulle ønske jeg bare kunen kast eopp slik at følelsen gikk over.. Tok en test for 2 uker siden, og den var negativ(heldigvis) Satser på at det går over snart.. Håpe håpe.. Blir ikek mindre nervøs av at mens ikke har kommet tilbake etter fødsel for 7 mndr siden heller (selv om jeg vet at den kan være borte så lenge jeg ammer døgnet rundt)
lego Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Kanskje det er noe som går? ett virus eller noe.... Det hadde ikke vært noen krise om jeg hadde vært gravid, men jeg har mensen nå, så det kan jeg jo ikke være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå