lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 det er kun elendighet der. Syntes det har vert mye drap og knivstikking i det siste. Flere hvor det har vert barn til stede. Er ikke goy aa lese om. Jeg som tenker paa norge som ett roligt sted aa bo, faar nesten ikke lyst til aa flytte ditt.............................
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Ja, det knivdrapet i natt ligger 5min herfra, går ofte tur gjennom feltet der.. Tragisk! Vi holder på å selge huset da, for å flytte ut av Oslo pga jobben til min kjære, Nordstrand er et flott sted å bo, men det skremmer meg det som skjedde i natt! Må bare få solgt først...
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Kan godt forstaa at slikt skremmer........ Er lite hyggeligt naar slikt skjer. Hvor skal dere flytte da??
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Vi vil gjerne flytte til Neskollen i Nes kommune, mellom kløfta og Årnes om det sier deg noe.. min mann har jobbet på Årnes i 5 år.. Hvor flytter dere?
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Vi flytter til porsgrunn. De fleste i familien min bor der, saa det blir sikkert bra:-)
blond Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Det er rolig i Norge, men voldsproblematikken øker. Det viktigste man kan gjøre for å dempe det er å engasjere seg politisk, å inkludere andre mennesker i livene sine (gjerne dem som faller litt utenfor A4-standarden) og unngå situasjoner der folk blir aggressive.
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2008 Jeg vet det er roligt i norge :-) Men det er fortsatt trist aa lese om slike ting, naar det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå