Gå til innhold

Å eg gruer meg til dagen i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har nemlig bestemt smokkeslutt(på dagen, da) i dag og hun er superavhengig av smokken:(

Sitter egentlig bare å venter på at hun skal våkne, da skal smokken ligge igjen i senga....føler meg sååå slem, det er jo jeg som har "prakka" den på henne....

Hun er ikke to enda, men bruker så mye tid og energi på disse smokkene, mye sutring i forbindelse med de også så nå har vi bestemt oss. Ikke mer smokk på dagtid!!!! Skal få ha den en stund til på natten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har prata med henne om at det skal skje i dag da? Så det ikke kommer som et sjokk... *s* Spørs om det blir en sutre dag på dere i dag ja, men du får trøste deg med at det går veldig fort over :-)

Heia, heia til dere! :-)

Masse lykke til i alle fall :-)

Skrevet

Tuuusen takk, hun sover enda....

Joda, jeg ha snakk med henne om det, vet ikke hvor mye hun forstår da,men:)

Skrevet

Nei, det er vel kanskje begrenset hvor mye de forstår når de er 2 år ja.. Her slutta jeg da lillegutt var 17 mnd. Og da bare glemte vi å finne den fram, så vi slapp sutring - og den ble ikke etterspurt til natta en gang.

Blir det håpløst får dere putte smokken i en konvolutt å sende den til kaptein sabeltann :-) Og la det kun være igjen EN nattsmokk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...