Gå til innhold

Er saa trott....

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det hjelper lite naar lillebror er ferdig aa sove. De siste dagene har han vert oppe kl. 6. Jeg syntes det er litt tidligt. Sove hele natta gjor han heller ikke, selv om han er 5 mnd. Skal ha pupp 2 - 3 ganger ja. Begynner aa bli litt lei.

Kan kanskje legge meg tidligere, men det klarer jeg aldrig. Da faar jeg jo ikke bammet, og det gaar ikke :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 er tidlig ja.,.. Min minste stod opp 5.30 i over 6mnd.. nå pleier hun å sove til 7 da. men idag var det jo 6 igjen.. Herregud det er natta i mine øyne!

Kan hende gutten din har behov for mere fast føde siden han våkner så hyppig? Eller har han våknet like ofte før? Jeg må legge meg tidligere når mannen er bortreist, prøver å legge meg rundt 22 tiden..

Skrevet

Joda. tror han trenger mere mat. Men det eneste han spiser er frukt. Alt annet liker han ikke. Men jeg gir meg ikke, prover hver dag. Han spiste grot for noen dager siden og jeg var kjempe gla. Men siden da har han nektet igjen. Men det blir vel en dag....

Jeg skal ogsaa alltid tidlig i seng, men det blir som regel ikke til det. Tror jeg maa bli flinkere.

Skrevet

Har du prøvd å blande ut fruktbegerne fra hipp i grøt? Det likte min minste ihvertfall... Da velger du selv hvor mye du blander ut grøten selv...

Bor du utenlands? ser du skriver med aa og ikke å..=)

Skrevet

Jeg blander ut groten med frukt, og da gaar det jo. Men er ikke mye han faar i seg. Han trenger jo litt, for han er over 8 kilo.

Bor paa gran canaria. Men om to uker flutter vi til norge etter 5 aar her.

Skrevet

Aha, da slipper du ihvertfall kakkerlakkene som dere har på Gran Canaria.. he he..

Stor gutt du har da, har hatt fløtepupp du=)

Nå skal bestemor komme og passe barna imens jeg drar til hudpleier for å nappe bryn.. yeah, får en time for meg selv da!

Skrevet

Kakkelaker er fine dyr det :-)

Tror ikke det er noe galt med melka. Sikkert derfor han ikke vil ha mat :-P

Nyt tiden du har for deg selv, det fortjener du :-)

Skrevet

Grøss* Kakkerlakker, har vært på Gran Canaria en gang, trodde jeg skulle daue da jeg oppdaget kakkerlakkene. Har mareritt enda pga de.. he he,

Det skal sies at vi reiser mye til USA, Asia, men har ikke hatt samme forekomsten som på G.C

Hehe, jeg er pingle da!

Vi snakkes senere;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...