Gå til innhold

For en kjip natt jeg har hatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen startet igår kveld 20.30 med smerter pga tannfrembrudd, fikk en paracet etter å ha vært inne hos henne 6-7 ganger, hun var utrøstelig.

Hun var våken minst 4 -5 ganger i natt, samt våknet kl 06 og holdt det gående til 7.. fy fader sier jeg bare! Dette er urettferdig! HUn har sovet så urolig i en uke nå, og jeg begynner på skolen på mandag, hvordan skal jeg orke å gå på skolen når jeg ikke får sove??

Mannen min kommer hjem ikveld fra Bergen, men neste torsdag reiser han på jobb igjen.. åååååååååååååååååå!!

Må nevne at hun er 20 mnd gammel, startet i bhg for en uke siden, sover knappe 40 min i bhg, allikevel sover hun så lite hjemme...

Har vært alene hjemme i en uke nå, så holder på bli gal!

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. det hores ikke greit ut. Mannen din faar ta sin tur naa som han kommer hjem, saa faar du lade bateriene litt. Gaar sikkert bra paa skolen:-)

Skrevet

Uff og uff, blir så lei ja! Akk., eldste skal på overnattingsbesøk til noen venner idag, men det er egentlig ikke han som er den som er travel om natta...

Gleder meg til mannnen er tilbake, da skal jeg sove med ørepropper om natta!

Skrevet

Det maa du gjore :-))))

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut. Ingensom kan hjelpe deg litt mns din kjære er borte da? Uansett øre propper når han er hjemme hørtes lurt ut:0)

Lykke til med skolestarten, du skal se det pluteslig går seg til og du får sooove;0)

Skrevet

Har du prøvd Dentinox, Kjøpes på apoteket, og smøres direkte på gommene (lokalbedøvende). Hjalp iallefall her i huset da det stod på som værst.

Skrevet

Off slitsomt når det er slik!! Får håpe det går bedre i natt og framover slik at dere får hvile dere og komme i skikkelig rutine:)

Skrevet

Dentinox funker ikke, har noen homeopat piller som jeg kjøpte i USA, som hjelper litt, men hun er sterkt plaget, broren var ikke slik.. hun bruker gjerne 5-6 uker på en tann, hun blir 2 år i januar og har bare 6 tenner...

Mormor var dessverre litt opptatt idag, men kom et par times tid og hjalp til, og svigers bor på sunnmøre=)

Vi krysser fingrene for en bedre natt jenter!

Skrevet

Stakkars liten, høres veldig tøft ut ja. Håper ikke alle tennene trenger like lang tid da.

Skrevet

Det er så rart, for sønnen min hadde nesten munnen full + jeksler på samme alder, hun stakkars har jo bare 6 tenner.. ser ut som en baby enda..

Det går vel uansett ikke an å fremskynde prosessen på noen måte? Legevakta mente jeg kunne ta hun til en tannlege.. men de kan jo uansett ikke gjøre noe..

Skrevet

Vet utrolig godt hvordan du har det. Datteren min er også 20 mnd, har også holdt et leven uten like i halvannen uke. Fikk i tillegg løs mage, så jeg skiftet jo på sengen hver natt i tillegg. Holdt på å bli gal. Våknet ca 10-15 ganger hver natt. To av nettene sovnet jeg på gulvet hennes...

Men, plutselig en natt så sov hun som vanlig igjen... Hold ut, det går nok over. Trøsteklem sendes......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...