SuperGlad Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Kanskje bare jeg som reagerer å synes det er feil, men på nettavisen viser de sladdet bilde av mannen som drepte dama å de to barna, å hendene er helt dekt av blod! Jeg fikk knapt puste når jeg så bilde. Jeg VET det har skjedd et mord på to uskyldige små barn, men å få se blodet deres på drapsmannens hender var noe jeg IKKE var forberedt på å se.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Det bildet som er på forsiden nå? Det er ikke han som drepte damen og de to barna,men likevel det er ganske så smakløst.Men kan vi forvente bedre av dagbladet...
SuperGlad Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 puh! Gikk ikke inn på artikkelen engang.... Klarte ikke. Hvem er det av? uansett er det helt grusomt å legge ut et slikt bildet!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Det er en som er arrestert for knivdrap på en mann i Oslo i natt eller i går kveld. Syns det bare blir mer og mer drap jeg altså....
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Grusomt, det ligger 5 min fra her vi bor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå