Gå til innhold

WHAT??? Positiv quick respons test......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke helt på at jeg er gravid enda.. Tenkte og få mannen til og kjøre ned på apoteket og kjøpe clearblue digital.. Hvor det står klart og tydelig..Meeeen.. Slår de ut like tidlig som quick respons??

Det er en klar og tydelig strek på testen.. Ikke skygge.., men fortsatt endel svakere en test streken.. Jeg er på dag 27 i syklus.. Kan jeg teste med clear blue digital hvis jeg holder meg med og tisse si 5 timer f.eks??? =)

Åååå.. Jeg vet svigers hadde blitt såååå glad.. Hun er veldig veldig syk og ønsker seg så et barnebarn fra oss til før hun går bort..

Uff.. Skummelt og tenke på.. Noen som kan svare??

Og hysj hysj.. Ikke si til noen dere som kjenner meg.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel dagen før ikm, er det ikke ? i så fall burde du få positiv hvis den er det, jeg fikk ihvertfall det og det var mer enn dagen før

Skrevet

sorry brukte ikke CB digital, men vanlig CB

Skrevet

oioioioioi! :D heldige deg!

Skrevet

Wææ... Ja.. Men må ta en clearblue digital i morgen tidlig for og være 110%sikker... jeg klarte ikke vente til tirsdag jeg altså.. Tenkte at hvis jeg faktisk er gravid så vil en test slå ut nå.. Siden jeg hadde endel tegn som tilsa det.. Får vel ikke grav.tegn før man har hcg i kroppen tenkte jeg.. hehe.. + at jeg i går kveld plutselig fikk aldri så lite halsbrann.. Kom og gikk fort men tenkte da mitt.. haha..

Skrevet

Moro :o))

gratulerer så mye !!

Skrevet

Du kan jo ta i dag også ;) jeg testet på ettermiddagen og det var ingen tvil på at jeg var gravid ihvertfall da jeg ble gravid med minsta.

Krysser alle fingrer og tær (og det som krysses kan :-) )

Skrevet

Får ikke testet i dag.. Mannen reiste på jobb nå og kommer hjem ca bår jeg reiser på jobb i kveld.. Ikke ferdig på jobb før 22.30 i kveld.. Så kan likesågodt ta den i morgen tidlig.. :P

Men det er en veldig tydelig strek.. Og kom ganske så fort etter jeg tok testen.. Så håpet er meget stort om at jeg er gravid nå altså..

Har fått falsk positiv før på quick respons.. men da var det skyggestrek og grå strek.. Og streken kom sent.. Nå kom det en rosa strek med engang... Weee......!!!

Skrevet

Åh, jeg hadde håpet du kunne gjøre det i dag!! Jeg tror du er gravid!!

Jeg testet forresten med cb digital på kvelden, og den slo ut positivt...

Skrevet

Nå er jeg spent! Unner dere virkelig å bli gravide nå! Og som de andre sier, en strek er jo en strek! :o) Du MÅ komme med oppdatering super fort! :o)

Skrevet

Jeg har tatt CB med og uten digital flere tider på døgnet og den er rett hver gang !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...