VilsågjernehaBIM Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Yiiihaaaaaaa! Måtte teste for jeg var så kvalm og uggen å fæl form Er nok bare en uke siden frøet ble laga, for jeg var jo på ultralyd av eggstokkene for å se etter egg etter Pergokur for 1 uke siden. Jeg slipper jubelen løs selv om det er tidlig, mister jeg så mister jeg, må jo ta utgangspunkt i at det går bra.
Vegaspia Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 GRATULERE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE !!!!! Ingenting kunne gledet meg mere ) klem
lamor Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 gratis, men er litt sjalu, skulle ønske jeg også kunne teste positivt, har ikke virket på meg den pergoen hvertfall=(
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Siden jeg har fått gratulasjoner ,fordi de trodde det var jeg som endelig har klart det,så får jeg vel gratulere også. Nicket ditt var litt likt mitt )
så gla' Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Gratulere med graviditeten! Det var jo utrolig tidlig å teste positivt, men så moro. Det kommer nok til å gå bra. Kanskje det er to der siden hcg har steget så raskt... Lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 GrATULERER!!!!!!! å så tidlig testen ble positiv da gitt! Sikker på at det er bare en der inne? he he! Ønsker deg et fantastisk fint og friskt svangerskap og kos deg masse i tiden fremover!
Nullenusken Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye!!! Dette fortjener du! Håper å kunne følge etter deg inn på 1.tri om en ukes tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå