*Lissi* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Trenger tips til å overleve nettene! Skikkelig smertefult. Bananer har virket godt her, men glemte jo selvfølgelig å kjøpe det i dag.... Enda godt det er OL....har jeg iallfall noe jeg kan se på om nettene:-) Klarer ikke ligge når det blir for ille.
!!!! Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Finnes mange fine piller å få reseptfritt for dette problemet på apoteket. Har glemt hva de forskjellige heter, men det er masser å velge mellom. God bedring.
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Bananer har funket for meg også, men plutselig virket ikke det lenger heller. Du har vel kanskje ikke LINK i huset, men det har tatt mer eller mindre knekken på min halsbrann i hvert fall! Ut og kjøp på apoteket i morgen:-) Prøvde først gaviscon, men den tar bare toppene og smaker vondt. Link er også tyggetabletter, tar knekken på magesyren, og smaker ikke så verst egentlig! Anbefales!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Trodde ikke man kunne bruke Link når man er gravid? Anyway, eneste som funker på meg iallefall er kald melk (helst ekstra lettmelk)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg bruker titralack(tab man får kjøpt på apoteket) og det funker på meg:) Ellers vet jeg man kan bruke gaviscon(finnes både flytende og tab tror jeg) Håper du finner noe som hjelper for deg:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Joda, LINK kan man trygt ta under graviditet:-) På pakningsvedlegget står det: "Kan benyttes under graviditet. Ingen uheldige effekter på fosteret er vist". Har også spurt både lege og jordmor som bekrefter dette. Så det er bare å ta, men med måte selvfølgelig, som alt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå