Gå til innhold

LØRDAG 16. AUGUST 2008, HVOR MANGE DAGER IGJEN TIL TERMIN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 dager igjen til termin.

Å jeg er ikke klar for fødsel, men gleder meg ille til å treffe den lille. Men er veldig engstelig for selve fødselen.

Uff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33 dager igjen...Å, hvordan skal jeg holde uuuuuuut??

Skrevet

80 dager igjen... misunner dere som bare har noen dager igjen

Skrevet

3 dager igjen her..

Skrevet

28 dager til termin:)))))))

Skrevet

14 dager igjen....

Skrevet

-5 ! Overtid! Noen er som elefanten! !!! ER 11 GRADER UTE HELT SKJØNT! Føttene ser ganske normale ut,noen kg lettere enn i går. Sjokolade kake i kjøleskapet, vi får gjøre det beste ut av det. tral la la.

Skrevet

5 dager igjen, og her skjer det ingenting :-(

Skrevet

11 dg igjen.. men har jo lyst at ting ska skje helst før den tid. Sist gong gjekk eg 13 dg over termin..

Og til deg kanutten80 60 pp Høygravid; Fødselen går nok so fint ska du sjå!! Lykke til;-)

Skrevet

6 dager igjen og ingenting skjer:( Vil han skal komme ut nå!!!!!:)

(Eh..bare "litt" utålmodig!)

Skrevet

27 dager igjen her, men har selvfølgelig planer om å føde før tiden. hehe : )

Og har 5 års bryllupsdag idag, hipp hurra : )

Er foresten fullmåne idag, så får håpe den har noe innvirkning på dere som er fødeklare

Skrevet

57 dager igjen her:) det går så fort syns jeg:)

Skrevet

har 10 dager i gjen . har vært klar i over 1 uke.( da vi kom hjem fra ferie). men nå kan h*n vente noen dager siden jeg har fått influensa å ligger rett ut i senga. tro meg hi når du nermer deg fødselen så gruer du deg ikke mer.da vil jeg tru at du er mest spent. dette er min andre.jeg gruer meg ikke men er spent på hvordan denne fødselen starter.sist ble jeg sotte igang så d var under veldig kontrolerte omstendigheter. er veldig spent på hvordan denne fødselen blir. noen har like fødsler og noen har veldig ulike.må bare vente å se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...