balsam Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 det som høres for godt ut til å være sant er somregel det.... ikke sant???? min mann har blitt med i noe penge/aksje greier som svigerfar har ordnet... og ETTER at dette hadde blitt gjort hørte jeg om det!! mannen min snakket ikke med meg om det, da jeg spurte hva det var fikk jeg til svar at du bare satte inn penger på en konto i SVEITS som man må betale 8000 for!!????? og man kunne IKKE tape på dette!!!! jeg synes det høres kjempe suspekt ut, og det faktum at min mann ikke kan fortelle meg hva det går ut på engang!!!! og svigerfar har satt inn penger på minn manns konto som skal til sveits fordi han ikke kan sette dem over på den kontoen selv!!???? er jeg urimelig som synes det for det første er feil å ta en slik beslutning uten å snakke med meg, og fordi at jeg synes hele greia høres SNUSKETE ut!!!! jeg er sint!!!!!!
cammiss Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 dette høres suspekt ut ja- be din mann om en skikkelig redgjørelse for hva dette er- og så kan du sjekke ut med feks forbukerrådet- el. økokrim.. hvis det fortsatt virker som noe lureri- og du skulle uansett vært med på råd!! full støtte til deg.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde blitt lite blid dersom mannen min hadde gjort det ja! Liker ikke sånt snusk....hadde krevet at han hadde avsluttet kontoen, og levd med et evt. tap på det, fremfor å være delaktig i no snusk. Og svigerfaren din turte ikke gjøre det selv engang, men måtte bruke mannen din?! !!! Høres jo ikke bra ut.
balsam Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 han har oxo en konto.... men kunne ikke sette penger fra sin konto til min manns konto i sveits....
Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Beklager, men nå skal jeg kalle din lettlurte, naive mann for idiot. Sånn, der var det gjort. 1.Jeg hadde blitt forbanna 2. Jeg hadde håpet at han ikke gav dem personummeret sitt og andre kjekke opplysninger. 3. Hvis "ja, på forrige: hadde ordnet meg slik at ingen kan ta opp lån i mitt navn (ikke en gang meg selv), tømt kontoen som dere har (satt det over på en i ditt navn feks) Idasmammamedbendik, dette er ikke bare snuskete, dette er potensielt farlig for deres økonomiske fremtid.
blåbæret Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Dette er jo bare tragisk... Man får ikke lettvinte penger på den måten. De svindler dere og dere er heldige hvis dere kun taper de 8000,- dere har invistert. At folk aldri lærer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå