Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Babyen min på 2 mnd har i dag vært veldig tett i nesen, og har virket utilpass, og vil ikke sove.. Det bare surkler i nesen hennes. Hun har også kastet opp/gulpet 3 ganger iløpet av kvelden når hun har ligget ved puppen og fått mat. Noen fler som har opplevd det samme, og kan gi meg råd om hva jeg skal gjøre?? Hun har ikke hatt feber.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Har du prtøvd å sprute mormelk i nesen hennes? Gorde detr med elste man, funka mot nesten alt;)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Har prøvd det + saltvann og nesesuger, men ingenting hjelper:(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Har du prøvd å bygge opp ved hodeenden hennes? Så hun ikke ligger helt flatt?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Nei, men det skal jeg prøve... Takk for svar..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Funket på min lille når han var tett i nesen, og så sprutet vi morsmelk i nesen og brukte nesesugere og fjernet slimet etterpå.. Lykke til, håper hun blir kvitt den tette nesen fort:))
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Tusen takk for svar:) Skal prøve, så får vi håpe det hjelper, hvis ikke så får vi kontakte lege....
line_n & sara Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 ser du har fått en del råd, allerede, men vi har også hatt perioder med tett nese, hvor hverken saltvann eller mm hjelper. apoteket har ampuller med nesespray som kan brukes til spebarn (spør etter det, husker selvsagt ikke navnet..) den pleier å hjelpe når ingenting annet hjelper! vi bruker bare nesesugern når sara er snørrete, ikke tett (da kommer det ingenting ut) husk at det er viktig å dryppe nesta før mat og leggetid! hodeenden i senga kan heves ganske mye, ikke legg en bitteliten bok under, slå heller til med noe større enn en telefonkatalog!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå